Thursday, September 17, 2009

Lana vopsita cu frunze de nuc si zmeuris




9 comments:

Anonymous said...

Ce frumos. Felicitari Adela. Astept sa vad si produsul final.

bebeloon said...

Te-ai apucat si de tesut? ai si razboi? da-i bataie!

Alinadel said...

aaaaaaaaaa razboiul nu e chiar al meu si nici lana nu am vopsit-o eu... doua harnice femei care vor sa impodobeasca biserica noua cu lucrul facut de mainile lor sunt faptasele ... le felicit si eu!

Anonymous said...

Ce frumos! Nu am mai vazut de multa vreme un razboi de tesut. Ultima data eram in Maramures, dar cand eram copil aveam si noi uneori cate un asemenea proiect in casa...faine vremuri!

cor y amor said...

buna, alinadel, ai primit emailul meu de acum 2-3 saptamani? probabil a ajuns la spam. e,nu-i nimic. vroiam numai sa te anunt ca ai aparut pe situl romania normala (nu pun linkul ca sa nu ajung iar la spam). te felicit pentru tot ce faci si multumesc pentru contactul ralucai v., ne-am imprietenit ;)

Alinadel said...

@cor y amor: nu am primit mailul tau :-(
Iti multumesc pentru frumoasa prezentare si pentru aprecieri, care sunt reciproce. Am gasit articolul:http://romanianormala.blogspot.com/2009/09/radacini.html
Ma bucur ca te-ai imprietenit cu Raluca! Oare v-ati si intalnit?

cor y amor said...

da, ne-am intalnit, am fost impreuna la lisabona o data, dupa care m-a vizitat ea. vrei sa o vezi in lisabona? :) http://coryamor.wordpress.com/2009/10/03/r/
sper sa nu ajung iar la spam :(
multumesc inca o data!

Alinadel said...

Chiar te-ai intalnit cu ea! Fain! Ma bucur!

Anonymous said...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!