Friday, May 8, 2009

Sapun cu suc de morcovi, portocale si castraveti





8 comments:

Anonymous said...

Draga mea, esti fantastica. Ai putea sa scoti o carticica cu tipurile de sapunuri facute de tine. Arata atat de bine si banui ca miros demential. Felicitari!

Alinadel said...

Multumesc draga April :-) ma bucur ca iti plac; mirosurile sunt combinatii de uleiuri esentiale care se potrivesc cu ingredientele folosite. La acest sapun am folosit o combinatie de ulei esential de portocale, de lime si vanilie( ultimele doua in proportie mai mica) si se simte si uleiul de porumb putin...daca iti poti imagina o combinatie intre aceste mirosuri.

Anonymous said...

Alinadel, unde ai comandat formele in care pui sapunul?

Alinadel said...

Marilena: le-am primit...

cristina said...

Waww..Adela sunt superbe credema leas mirosi toata ziua.Faci niste minunatii te felicit!!!Daca as fi mai aproape as cumpara din toate si nu conteaza forma important e continutul. Mult succes in continuare te pup.

Alinadel said...

Multumesc Cristina! esti draguta!

Victoria said...

Buna seara si bine te-am gasit.Banuiesc ca retetele sunt.......secrete.

Alinadel said...

Retetle sunt personalizate dupa imaginatia, nevoile si gusturile mele. Si voi puteti sa va creati singuri retetele pentru sapun, cred ca exista un numar nelimitat de combinatii posibile. Trebuie doar sa ai cateva notiuni de baza si esti liber sa faci ce vrei :-)