Wednesday, May 6, 2009

Sampon solid cu ulei de ricin si bere


2 comments:

treangelsmother said...

Sunt tare curioasa, cum twe simti dupa ce te speli cu asa ceva, la noi apa e foarte dura si sapunul de rufe nu poate fi folosit la spalat pe cap iar in rest eu am o problema nu ma inteleg cu nici un sampon di comert in ultima vreme si am ostenit cautand ceva cu care sa imi intretin parul... Oare as putea incerca cu aceste produse care par atat de inofensive dar si tentante... cum as putea sa iau legatura cu tine ? poate cumpar si eu de la tine cateva produse ... iti multumesc oricum pentru faptul ca mi-ai demonstrat ca se poate si asa .

Alinadel said...

treangelsmother: Si eu am probleme cu samponul din comert, si la noi e apa foarte dura si eu caut solutii pentru parul meu si am inceput procesul :-)
Samponul solid/Sapunul pentru par trebuie folosit mai multe saptamani pentru a scapa de depunerile survenite in urma folosirii sampoanelor din comert. Se poate ca parul sa apara gras si incarcat dupa folosirea samponului solid in primele saptamani, aceste simptome vor disparea in timp.
Pentru o echilibrare a ph-ului scalpului si pentru a se descalci parul, pentru stralucire si elasticitate, in apa in care se clateste parul se adauga otet de mere.
apahideanadela@yahoo.com